onsdag 17 juli 2013

HJÄLP!

Nu har jag kommit igång med skissandet till i augusti, men jag är som vanligt jätteosäker på 
om det ser vettigt ut.. 

Det jag gjorde va att jag hittade en gammal kartong hos min morfar med en 
massa gamla fotografier som jag tog med mig. 

Jag har jobbat med foton innan men dom här är mycket yngre och mer spontana. 

Så jag har jobbat utifrån bilderna och tagit inspiration från gamla koppartryck som 
jag köpte i Göteborg..

Så här ser det ut just nu och jag är som sagt jätteosäker.. 




Om någon har något tips på vad jag skulle kunna ändra, eller bara vill säga att jag inte är helt fel ute, så är ni välkomna!

Hoppas ni har en fin sommar!


Frida 

1 kommentar:

  1. Hej Frida! Det ser bra ut, tycker jag! Kul med gamla bilder som blir till något nytt. Jag skissar på här med, ser fram emot att börja igen.
    Hej från Anna

    SvaraRadera